bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 May 2013

Pas Kekal Perkasa Tanpa Nik Aziz - Sekadar Sedapkan Hati Sendiri???


Jika Nama dan Foto TG Nik Aziz tidak "Carry weight" masakan pengunduran TG daripada jawatan MB Kelantan dibuat secara begitu rahasia??

Mengapa tidak diumumkan sebelum PRU 13.

Penulis percaya jika ianya diumumkan sebelum PRU 13, Kelantan berkemungkinan besar juga akan terlepas daripada gengaman Pas.

Jika tidak percaya kita tunggu sahaja PRU 14 nanti...

Apapun penulis merasakan segala usaha dan tenaga lebih wajar ditumpukan untuk memenangi hati golongan pertengahan Melayu di negeri2 lain.

Biarlah Kelantan... Ianya sememangnya ditadbir oleh Melayu/Islam, sebaliknya negeri2 lain berkemungkinan bakal terlepas kepada bukan Islam/Melayu jika kita tidak berhati2...

3 comments:

  1. untuk Orang UMNO.. kalau nak kita bersatu. xperlulah berebut dengan kelantan yang ditadbir olehorang islam / melayu ... cuma bantulah mereka... kembalikan darjat dan maruah orang melayu di tanah sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masaalah nya pemimpin pas tak bagi kerjasama dalam semua perkara termasuk pengambilalihan tanah, lokasi dsb. Mereka hanya nak cash untuk laksanakan sendiri . Biasalah.. nak komisyen semasa perlaksanaan project. Pinjaman pun tak nak, semuanya materialstik termasukinfrastruktur jalan atau jambatan..

      Delete
  2. Masalahnya PAS bersekongkol dgn parti anti-Islam menghancurkan melayu/Islam di negeri lain..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3