bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 May 2013

Hadi Akhirnya Akui Manifesto PR Cuma Tipu-Muslihat Untuk Tawan Putrajaya???


Akhbar the New Straits Times telah melaporkan Hadi Awang mengakui sukar untuk menepati janji menghapuskan tol dan menurunkan harga kereta sekiranya PR memerintah.    Malah, beliau juga mendedahkan bahawa PR belum lagi melakukan kajian terperinci mengenainya.

Katanya, “pakatan perlu membuat kajian terperinci terlebih dahulu sebelum menghapuskan tol bagi mengelakkan bebanan kewangan bagi menampung kos pengurusan lebuhraya”.  Kenyataan itu dibuat di dalam sebuah ceramah di Taman Padang Midin Kuala Terengganu semalam.

Dalam ceramah yang sama, Hadi juga mengakui bahawa negara akan mengalami kemerosotan ekonomi jika penghapusan duti eksais kereta import dilakukan secara drastik sepertimana yang termaktub dalam manifesto pembangkang.  Selain itu, Hadi juga mengulangi kenyataannya yang tidak ingin berebut kerusi Perdana Menteri dan lebih rela menjadi nelayan.

Sumber klik sini.


Komen Isac;

Tipu - sebab apa yang dikata belum tentu boleh dicapai....

Muslihat - sebab ianya ditabur hanya untuk menipu dan mengabui mata pengundi2 demi untuk berkuasa.

Dengan siapa lah Tok Guru ni belajar agaknya...

2 comments:

  1. selepas pru13 siapa yang nak berumah tangga akan ditanggung sepenuhnya opeh pas dap pkr. termasuklah berbulan madu. itu bukan janji...dari air liur basi.

    ReplyDelete
  2. ISAC,
    Wa tak kisah dia nak turunkan harga kereta ker nak bagi free ke atau apa ke. Tapi yang penting jalan berlubang kena repair dulu. Jalan kecil kena dibesarkan. Nanti bila rakyat dah banyak pakai kereta, bagi minyak free pun tak guna kalau keluar rumah pagi sampai ke pejabat tengahmalam sebab jem.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3