bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 May 2013

BN Sibuk Membantu Rakyaat - 2,000 Rumah Mampu Milik Bakal Dibina di Kuala Selangor


PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak hadir pada Majlis Penyerahan Kunci Rumah Projek Perumahan Terbengkalai Bandar Alam Perdana Ijok di Kuala Selangor, Selangor, hari ini. - Foto Yazit Razali Apr 28, 2013 1:18 pm

BESTARI JAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib mengumumkan aku janji baru, khusus untuk penduduk di Kuala Selangor, iaitu pembinaan 2,000 rumah mampu milik di daerah itu. 

Najib berkata, BN juga akan menyelesaikan masalah pengangkutan awam bagi laluan Bestari Jaya ke Kuala Selangor dan Bestari Jaya ke Tanjong Karang. 

"Lain-lain akujanji untuk masyarakat di sini ialah dana untuk buat sebuah dewan baru di SRJKT Bestari Jaya, menyelesaikan masalah penduduk di tanah simpanan KTMB di Bukit Badong serta meneruskan projek hospital di Puncak Alam," katanya ketika berucap di depan 2000 orang ketika merasmikan bangunan baru di SRJKT Bestari Jaya di sini.       

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3