bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Feb 2015

Tony Pua - Sejak Bila DAP Jadi Dalang Kenaikkan Harga Barang???



Bak kata pepatah, " Jika tidak berada2 mengapa Tempua bersarang rendah???".

Mengapa pula DAP perlu menjadikan usaha DS Ismail Sabri memerangi pemborong2 cekik darah yang majoritinya berbangsa Cina demi kepentingan keseluruhan rakyaat Malaysia sebagai sesuatu yang racist???

Terbukti DAP sebenarnya sedang bermain api dan juga mereka sebanarnya dalang disebalik kenaikkan harga barang!!!

selama ini mereka menggunakan kenaikkan harga barang yg berterusan untuk menaikkan kemarahan rakyaat dan memancing undi mereka!!!

Wahai pengundi2 sedarlah kamu siapa kawan dan siapa lawan yg sebenar!!!

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Pasai apa cina la ni teruk sangat tak seperti dulu boleh hidup baik sesama rakyat malaysia?..

    ReplyDelete
  2. roket dap naik saja..... mana mau turun..

    ReplyDelete
  3. bolo punya olang. teguran tu untuk peniaga turunkan harga barang. yang ko sensitip lebih apa hal? dah memang peniaga control barang, itu fakta nya. takkan tak boleh ditegur kalau dia menganiayakan pengguna dengan profiteering. Ingat ini negara mak bapak dia ke? orang lain pon deserve to exercise their rightsss.
    WE DESERVE TO EXERCISE OUR RIGHT AS CONSUMERS. WE NEED SOMEONE LIKE DS TO AWAKEN OUR SENSES ABOUT OUR RIGHTS AND POWER OF CONSUMERISM. FAHAM KE PEMBANGANG?
    Menteri tu cuma mencetus KEBANGKITAN PENGGUNA, SALAH KE? FIKIR LA GUNA OTAK BUKAN NAFSU. ORANG DAH TAK TERMAKAN LA DGN DAKYAH PEMBANGANG NI.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3