bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

13 Feb 2015

Bila Solat Hajat X Makbul Kini Bawak Lilin Pula???



Memang lah X sampai bakar colok.....

Tapi siap bakar lilin.....Macam kat gereja lah pulak.....

X pun ajaran sesat....

Mana jati diri kita sebagai seorang Islam???

Itu lah nak liberal sangat ...

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Pasal Anwar, kalimah Allah sanggup di jual

    ReplyDelete
  2. Atas dunia ni kamu boleh buat apa shj...tp ingat ada balasannya d akhirat nanti..insaflah umat islam...buat apa pun ingatlah mati sama

    ReplyDelete
  3. Mana pulak solat hajat tak makbul,cuma mereka tersalah mintak.Mereka minta 'keadilan' jadi Allah beri 'keadilan' dgn hukuman penjara pada Anwar.Kalau mereka minta Anwar di bebaskan itu lain ceritawalau pun Anwar bersalah,dia mungkin di bebaskan juga dan Allah beri hukuman lebih adil di kemudian hari nanti je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh guna idea ni untuk buat posting .... :)

      Delete
  4. Minta minta bolehlah mana mana manusia yg tinggal berdekatan dgn penjara sungai buluh..cari belalang banyak banyak lepas tu rendam dlm air taik kemudian lepaskan ditempat pembangang ni berkumpul waktu mereka pasang lilin...belalang sensitif dgn cahaya waktu malam..cara ini saya bolih halau manusia yg tak berakal ni.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3