bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Feb 2015

Oh Malaysia Ku!!!! Banduan ke Mahkamah Dengan HP, Tanpa Gari, Tanpa Baju Oren ???



Datuk Seri Anwar Ibrahim sampai di komplek mahkamah itu 8.50 pagi untuk memberi keterangan dalam kes saman fitnah yang difailkan olehnya terhadap Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman.

Anehnya walaupun berstatus banduan, beliau tidak digari, tidak memakai baju banduan malah dilihat memegang telefon bimbit.

Wow!!!

Semalam jabatan penjara kata X ada layanan istimewa buat Anwar!!!

Apa sudah jadi???
posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Kalaulah dalam penjara dapat semuanya seperti di luar, ramai lagi lepas ni nak jadi PELIWAT.

    ReplyDelete
  2. Undang2 utk meka yg x ada duit atau pengaruh..cuma mati aja meka sama taraf dgn kita....bila mati nanti suruh dia bawa hpon sekali..

    ReplyDelete
  3. Sampai kat penjara kan semua dirampas. Apa la lu ...

    ReplyDelete
  4. Patutlah beria ia nak ke Penjara Sg Buluh, boleh kowtim rupanya!

    ReplyDelete
  5. Susah deal ngan orang perasaan ni. Kena faham nasib pegawai penjara!
    Dalam penjara pun perasan diri bos. Patutle Guan Eng cakap Anwar masih Ketua Pembangkang. PAS setuju ke ngan banduan ni.
    Nanti PRK Permatang Pauh, BN tak payah bertanding demi menghormati Anwar!!!!

    ReplyDelete
  6. Memang sehingga kini masih ramai penyokong Nuar peliwat yang terdiri dari kalangan kakitangan Penjara sendiri. Penjara kita masih mengamalkan double standard. Tak payah nak buat penafian...Rakyat terutama penyokong BN dan Kerajaan dah meluat dengan perangai pegawai penjara ini. Kerja tak ikhlas makan duit haram. Gaji dari kerajaan tetapi menyokong pembangkang.

    ReplyDelete
  7. Apakah cara kendalian banduan seperti ini yang memberikan segala kemudahan yg tidak seperti seorang banudan boleh dianggap rasuah. Mohon pihak SPRM lakukan siasatan kenapa prosidur mengenai pengendalian tata cara banduan tidak dipatuhi oleh pegawai penjara.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3