bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

14 Feb 2015

Gempar!!! Liwat II - Anwar Sebenarnya DiKhianati Oleh PAS???

Penulis pernah bertanya....

Kalau Anwar betul2 difitnah....

Liwat II konspirasi....

Solat hajat mohon bebaskan Anwar untuk Liwat II hari tu X makbul ke???

Berikut adalah jawapan yang seorang pengunjung blog, "Bumiyang" berikan;

"Mana pulak solat hajat tak makbul, cuma mereka tersalah mintak. Mereka minta 'keadilan' jadi Allah beri "keadilan" dgn hukuman penjara kepada Anwar. Kalau mereka minta Anwar di bebaskan itu lain cerita walau pun Anwar bersalah, dia mungkin dibebaskan juga dan Allah beri hukuman lebih adil dikemudian hari nanti je".

Jika benar, rasanya tak perlulah Anwar mahu menyalahkan PAS ataupun penyokong2nya....kerana pastinya apa yang mereka pohon adalah "keadilan"...

Hakikatnya mereka memang percaya Anwar tidak bersalah.....

Jika mereka tahu Anwar sememangnya bersalah....X kan mereka berani bersyubahat dan berani bermunajat dan mendoakan supaya Anwar terlepas walaupun bersalah!!! 

Nak dapat bala ke apa???

Ya tak???

5 comments:

  1. Yang doa BN KO pecah perut camne pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan dah kena banjir besar.....

      Berdoa supaya turun bala kalau X betul2....silap2 backfire....

      Delete
  2. Ya Allah , kau satukanlah UMNO dan PAS.
    Kau hancurkan DAP & PKR...

    ReplyDelete
  3. Bab Doa yg lampau olih Pas...Usahlah kita manusia...mengulas lagi..apalah guna bersuluh disianghari... dikhuatiri terlajak ulas.....meluaskan kebathilan pula..Serahkan pada Allah... yg Maha Mengentahui dan Maha Adil.. Sesungguh Dia ..sebaik baik serahan..In syaa allah....janjinya itu pasti...Hentikan ulasan agar kita terpelihara dari ancaman kebathilan.

    ReplyDelete
  4. Tok sah cakap banyak la , berani buat berabi tanggong
    Dah beri banyak ruang bela diri , tak juga bela diri
    Asyik-asyik kona kiri kona kanan kelantong,
    Beri masa sampai tujuh tahun tak jugak dapat tunjuk bukti
    Asyik-asyik menipu , berlakon drama dan putar belit
    berjubor pandai lepas tu menyusahkan orang .

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3