bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

26 Feb 2015

Gempar!!! Akhbar Australia Tersalah Foto Mendiang Antantunya???



Nampak sangat.... Berita yang disiarkan hanya berdasarkan kepada input dan fitnah yang diterima daripada Machai Pakatan Rakyaat....

Igatkan orang Australia ni pandai sangat....

Rupanya X berapa nak cerdik macam Machai2 PR jugak....

Percaya sangat dengan penipu ...kan dah kena tipu....

Suruh keluarga artis Korea yang fotonya telah disalah-gunakan tu saman aje akhbar Australia tu.... Baru padan muka....

Berita penuh klik sini.

1 comment:

  1. Kasi inform la sama artis korea tu suruh saman hahahah.. bodo gak oz ni kena kencing dengan puak ketum punya macai macai.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3