bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

26 Sep 2014

PKR dan Rakyaat Selangor Harus Berterima-kasih Kepada PAS???





Jka  tidak kerana PAS berdegil untuk turut mencalonkan Azmin, mungkin MB bukan lagi ADUN PKR. Almaklum dengan pemecatan TSKi jumlah Adun PKR CUMA 13 berbanding 15 buat PAS dan DAP.

PKR ni sebenarnya X tahu diuntung......


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. PKR skrg dah ketar, takut bila PAS ugut nk keluar pkatan...wlupun PAS baru acah2 ajer.. hihihi

    ReplyDelete
  2. PAS memang bodoh dan bangang

    ReplyDelete
  3. PAS setakat cakap memang terror. Tak dinafikan.... tengok aje lah ceramah PAS. Tapi setakat tu je le.

    Nak bertindak.... kecut teloq.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3