bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Sep 2014

Kecoh!!! Perwakilan Pas Bacakan Doa Pecah Perut Buat Pemimpin Pas???

Sebelum ni...Bacakan doa pecah perut buat Najib...

Tak cukup dengan itu...

Doa dan solat hajat pulak supaya Allah hancurkan BN....

Tup-tup ada perwakilan bacakan doa supaya Mat Sabu dan 2 Adun Pas Selangor yang sokong Wan Azizah jadi MB Selangor hari tu supaya "pecah perut"???

Maaf lah ya...."pecah perut" tu saja nak sedapkan cerita....

Tulah....Asyik nak doakan orang yang X baik....Akhirnya bercakaran sesama sendiri....

"Musuh" menyusup masuk dalam selimut pun X sedar....

Cerita penuh klik sini.

4 comments:

  1. kita dengar apa komen Mursyidul Am Pas lepas ni.

    ReplyDelete
  2. Doa pecah perut..ko..ko..mahazalim...kjaan zalim 1 stadium era reformasi dah makbul kena batang idung sendiri...doa pecah perut utk puak sendiri makbul dlm masa terdekat nnti....ingat pas ingat syiah

    ReplyDelete
  3. Dua mamat kat S'gor dgn bang mat, kalau ikut kaedah berjama'ah kira dah mufarakah dah tu, sbb tak ikut imam, patutnya mmg dah kena tendang keluar.
    Doa laknat tu pulak yg dulu doa kat org dah berbalik kat jama'ah sendiri.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3