bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Sep 2014

Kegagalan Langkah Kajang - Chegubard Salahkan Azmin???

Komen Isac;


Sumber klik sini.

Sekali pandang memang ada benarnya....

Tetapi jika Azmin yang benar2 gilakan jawatan MB, mengapa Wan Azizah pula yang dicalonkan untuk ganti TS Khalid Ibrahim???

Lagipun jika benar Azmin memang tergila2kan jawatan tersebut mengapa beliau tidak terus bersetuju dengan cadangan TG Hj. Hadi supaya beliau masuk PAS dan menjadi MB untuk gabungan PAS + PKR + UMNO ???

Kalau ditanyakan kepada penulis, sebenarnya Chegubard memasang dendam pada Azmin yang sebelum ini di lihat sangat berkuasa di dalam PKR mengalahkan Presiden parti tersebut.

Beliau yang dilihat berada di dalam kem Wan Azizah bersama TSKI pastinya menunggu masa mahu menghentam Azmin dan cuba untuk menonjolkan diri beliau di mata DSAI dan Wan Azizah.

Itu lah politik dalaman PKR....Cuma kejarkan pangkat, wang dan jawatan...

3 comments:

  1. Aku tengah bayangkan Cikgubad pakai ketayap Pas yg ada cap bulan Pas.....ke hulu ke hilir pergi Pasar...

    ReplyDelete
  2. CHEGU BARD SALAHKAN AZMIN , AZMIN SALAHKAN CHEGU BARD , NUAR SALAHKAN HADI , HADI SALAHKAN NUAR...... TOKEH-TOKEH YANG DAH KAYA -RAYA KAUT KHAZANAH TANAH MELAYU NI..............GELAK KERAIH PEGHUT , TEPUK TANGAN TENGOK KEBENGONGAN layu-layu mcm engkorg....

    ReplyDelete
  3. bosan dengan politik bodoh PKR PR,..gila apa ko orang ni, nak rebut kuasa nak kaya raya..menuduh UMNO, BN, tamak nak kaya..tapi ko orang lagi teruk..nak bolot kekayaan Selangor..buat election baru tau lah ko orang...tong sampah lah tempat ko orang..ko orang di sokong untuk membela rakyat bukan gila kuasa nak bolot harta Selangor...semua penipu macam bapak penipu tu...shiiittt..macan shahnon cakap..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3