bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Sep 2014

PAS Memang Lembab - Baru Perasan Dibuli Selepas 6 Tahun!!!



Baru nak perasan???

Kartun di atas pun dah bertebaran di media baru sejak 2008 lagi.... X kan X perasan.....

Klik sini.

1 comment:

  1. Biasalah lebai2 pas memang lembab.Diorang ni dah ditanamkan doktrin benci umno sejak lahir,jadi keutamaan perjuangan diorang sebenarnya semata2 untuk hancurkan umno saja.Apa cara pun tak kisah janji umno jatuh.Islam tu topeng aje.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3