bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Sep 2014

Azmin Dah Dapat Surat Lantikan, Wayang Anwar Menjadi???



Permusuhan kem Wan Azizah dengan kem Azmin bukan sesuatu yang rahasia. Kenapa ianya berlaku X payah lah ditanya.

Yang pasti jika TSKI mahu digantikan dengan Azmin, Anwar bakal perang besar dengan Wan Azizah.

Jestru Anwar terpaksa main wayang kononnya mahukan isterinya mengganti TSKI. Jestru nama Wan Azizah dijadikan calon tunggak. Azmin pula berlakon kononnya akur.

Wan Azizah yang seperti X serik2 ditipu oleh berkali-kali Anwar pula umpama "kaduk naik junjung". Beliau terpana dengan jawatan MB yangdijanjikan sehingga sanggup "menikam" belakang TSKI sekutunya yg selama ini digunakan untuk mengawal kemajuan politik Azmin.

Dengan perlantikan Azmin sebagai MB, sebenarnya Anwar telah berjaya untuk memuaskan hati Azmin dan berlindung disebalik titah DYMM Sultan Selangor supaya tidak mengundang amarah Wan Azizah.

Dengan perlantikan ini Wan Azizah pastinya tidak akan lagi mampu untuk menghalang Azmin daripada meluaskan pengaruhnya.

Pastinya nasib Wan Azizah umpama, "sudah jatuh ditimpa tangga". Sudahlah terpaksa mengorbankan orang kanannya, sekarang jawatan MB pun X dapat.

Apapun itu semua akibat ketamakkan beliau yang hanyut dek pujuk-rayu dan tipu-muslihat Anwar.

Maka dengan ini bolehlah kita membacakan talkin terhadap karier politik beliau.

Kesihan.....
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. Padan muka WA,ini semua adalah sebagai balasan kerja terkutuknya bersubahat melindungi perbuatan keji suami peliwat anugrah tuhannya tu.Sekarang kedua-dua 'madu'nya suami isteri jadi bos dia .Biar mampus makan hati berulam jantung si sepat kering tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu. Spt kata penulis, wyg anuar menjadik. Pusing2x crita, akhirnya hjtnya nk tgk azmin jdi mb tercapai. Terer x terer nuar punya sinetron & silap mata. Kekeke.
      Skrg, tggl game azmin pulak, dia nk tiru nuar punya sinetron x pas nuar masuk sg buluh. Adakah dia akn lbih kejam dr mahagurunya atau dia tunduk hurmat kat nuar wpun dh bergelar mb. Hehehe.

      Delete
  2. kesian WA di tipu n dipergunakan oleh Si Kunyit Anugerah Tuhan...

    ReplyDelete
  3. Mana ada tipu....dlm dunia ni cuma Jijah dan Azmin je yg Nuar percaya.....Jiajah dan Azmin sama saja kalau jadi MB....dua2 jadi puppet Anwar

    Azmin ada berani ka nak lawan Anwar....sedangkan bini dia pun Anwar toron ( bukan aku kata ...Nala kata )....so kita tgk mcmana aksi Nuar n the geng sapu Selangor.....rakyat Selangor....bangun la woiiiiii

    ReplyDelete
  4. Tunggu dan lihat 3.2 billion mana pegi
    Satu untuk kau ...satu untuk aku
    ha ha ha untuk kau
    ha ha ha untuk aku

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3