bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Sept 2014

Gempar!!! Ada Gerakan Dalam Pakatan Rakyaat Cuba Singkirkan Anwar???



Sumber klik sink;

Itu yang didedahkan oleh PAS....

Katanya bukan mereka yang mahu melantik Ku Li sebagai calon PM jika Pakatan Rakyaat berjaya menawan PUTRAJAYA dlm PRU 13 yang lalu. Sebaliknya pemimpin2 PKR dan DAP terlebih dahulu telah cuba mempengaruhi Ku Li tetapi gagal.

Persoalannya siapakah pemimpin2 PKR dan DAP tersebut?

Adakah ada gerakan dalam parti2 gabungan Pakatan Rakyaat yang mahu meminggirkan kan Anwar Ibrahim???

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Apa yg saya tahu ialah Anwar sendiri pernah memujuk Ku Li semasa beliau merancang 'rampasan' kuasa 16 Sept. 2008 dgn harapan Ku Li akan membawa kira-kira 15 orang penyokongnya menyertai PKR dan menawarkan Ku Li jawatan PM.Bilangan yg mencukupi utk melompat yg di maksudkan oleh Anwar ketika itu termasuklah bilangan penyokong Ku Li,walhal Ku Li sedikit pun tidak menunjukan minatnya terhadap racang Anwar tersebut.Kami yg mengetahui perkara ini,hanya menggelengkan kepala bila Anwar beria-ria mengatakan 'bilangan' nya sudah mencukupi dan sanggup memohon dari Agong utk menitahkan Sidang Parlimen tergempar.Anwar memang kaki putar alam,hanya orang tertentu saja yg dapat membacanya.

    ReplyDelete
  2. Kalau selama ni asyik marah kononnya Hj Hadi syorkan Ku Li jadi PM; sekarang bila dah diterangkan oleh beliau kedudukan sebenar, kenapa tak marahkan PKR atau DAP. Kenapa asyik spin balik cerita nak tuduh Presiden Pas?? Tanyalah Anwar atau LGA untuk dapatkan pengesahan. Begitu juga cerita UG. Sibuk tuduh Hj Hadi. Sekarang MP PKR sendiri kata Anwar yang nakkan UG dengan Umno, kenapa senyap sepi macam katak mati?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3