bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Sept 2013

Saja Cari Penyakit!!!

Mengapalah anak2 Melayu rela diperkuda untuk menentang kerajaan pimpinan orang Melayu???


Dalam isu bendera, jika pejuang2 Melayu silam seperti Sipitung, Datuk Bahaman, Dato Seri Maharaja Lela, Mat Kilau, Rosli Dhobi dll masih hidup harus mati mereka ini dikerjakan....

1 comment:

  1. Si NYANYOK budin-fikir-dia-james bond INGGERIS-pala hotak-betul, ingat dia 'teror' sgtlah tu! Si mungkin-rent-boy-muka-macm-penagih-dadah sekoq lagi tu pun sama!

    KDN dan juga JAKIM/JAWI, mesti juga masuk campur! Sebab penghinaan ke atas BENDERA JALUR GEMILANG tercinta kita, bukan saja mengancam Raja-Raja Melayu, PDRM serta keselamatan dan kedaulatan negara, tetapi mengancam Islam/umatnya, yg. juga dilambangkan oleh Jalur Gemilang kita.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3