bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Sep 2013

Gagal Beri Kerjasama Punca A Samad Disoal-Siasat Tengah Malam???

Dato Ambiga mendakwa polis bertindak melampau apabila dikatakan sengaja menahan dan menyoal siasat Tan Sri A Samad Said menjelang tengah malam.

Hasrat buruk mereka untuk menggambarkan pihak polis sebagai tidak berperi kemanusiaan memang boleh difahami. Umum tahu Bersih sememangnya pro PR dan selama ini dilihat berusaha keras menyerang intergriti SPR dan semua agensi2 kerajaan termaduk pihak polis demi memburuk2kan kerajaan BN.

Penjelasan pihak polis boleh diikuti di sini; http://m.malaysiakini.com/news/240315

4 comments:

  1. hehehehe si tua kutuk merayau pada malam merdeka boleh pulak..Nak baca sajak siang hari lah..bila kena tangkap byk alasan...

    ReplyDelete
  2. Apa yg sebenarnya yang dikehendaki oleh Pak Samad ni kitapun tak tahu dan tak faham...

    ReplyDelete
  3. Patutnya mana-mana loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH DAPBANGKAI/PKR digelar "LOYAR/NGO SAMPAH utk. GANGSTERS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah akan BERKUASA dan polis/pemimipin ISLAM/MELAYU akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)!

    Dan si tok-dah-nyanyok itu, BERTAUBATLAH; ALLAH SWT MAHA PENGAMPUN!! Kalau Tok dah NYANYOK; kami paham! Tak payahlah ikut si sekoq lagi si NYANYOK budin-fikir-dia-james bond INGGERIS-pala hotak-betul, ingat dia 'teror' sgtlah tu! Si podam mungkin-rent-boy-muka-macm-penagih-dadah sekoq lagi tu pun sama!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  4. Haji Muaalim Said:

    Apa pulak Polis Zolim...polis dan suruh serah diri siang hari..Demostrasi tengah malam boleh pulak ..tak zolim kah ?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3