bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Sep 2013

Pemimpin Pelajar Kebangaan Pakatan Rakyaat?

Ini yang anda semua bangga-banggakan?

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. alahhhh....tak usah dilayan beruk2 ni semua. Depa saja nak kan publisitu. Otak2 depa semua tu dah depa kepala jubuq kan dan telah di sontot kao2 oleh Anwar Aljuburi Wal-Liwati.

    Yang penting nya gomen jangan bagi peluang kat suku-sakat chin peng untuk bawak balik bangkai tu ke bumi Malaysia ni. Biorlah depa berguling-guling kat mana2 yang depa nak guling tu. Kalao nak berguling jugaq, Seelok2nya depa guling lah atas rail track KTM tengah malam sambil pakai baju hitam. Pagi besok cacing2 kat rail track akan dapat daging kisaq free.....muahahahahaha....

    ReplyDelete
  2. alahh....biasalah. budak bangsat tu saja carik perhatian. budak syiah moron memang ketagih publisiti. tak heran.

    ReplyDelete
  3. Surah At-Taubah, ayat 113-114:
    "Tidaklah dibenarkan bagi nabi dan orang-orang yang beriman, meminta ampun bagi orang-orang musyrik, sekalipun orang itu kaum kerabat sendiri, sesudah nyata bagi mereka bahawa orang-orang musyrik itu adalah ahli neraka."

    Fikir-fikirkanlah.......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3