bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Sep 2013

Seorang Lagi Anggota Polis Terkorban - Di Mana Surendran, Latifah, Siva DLL ?

 Foto (kiri) Zaiton Ismail sedih sambil menyentuh kubur anaknya Allahyarham Koperal Zal-Azri Abdul Somad selepas pengebumian di tanah perkuburan Islam Jalan Gelugor, Georgetown awal pagi tadi. Turut sama isteri allahyarham, Atiqah Mohd Rusdi (kanan) dan anak sulungnya, Mohamad Habibullah Zai Asri. - Foto Bernama 



Foto (kanan) Jenazah Allahyarham Koperal Zal-Azri Abdul Somad tiba di perkarangan rumah ibunya untuk pengebumian di Tanah Perkuburan Islam Gelugor awal pagi tadi. Anggota polis itu maut dipercayai dihentak batu semasa bergelut dengan penjenayah ketika melakukan serbuan dalam Ops Lejang di sebuah kilang besi buruk di Taman Teknoogi Cheng, Melaka semalam. - Foto Bernama  


Komen Isac:

Penulis berasa pelik, jika penjenayah mahupun suspek yang ditangkap ketika melakukan kesalahan meninggal dalam tahanan, begitu cepat peguam2 PR datang membela.

Sebaliknya bila ada anggota2 tentera dan polis yang terkorban ketika menjalankan tugas mereka buat tak tahu sahaja....Malah ada di antara pemimpin2 PR yang sanggup melemparkan tuduhan, itu semua hanyalah sandiwara Umno....

4 comments:

  1. peguam2 pr ni semuanya jenis gila babi!

    ReplyDelete
  2. Jangan salahkan orang lain kalau sendirinya kaum tak peduli. Mana orang Melayu dan orang UMNO jangan persoal orang lain. Mana mereka yang sepatutnya keluar beramai ramai dan bantah ahli politik PKR dan DAP yang mempolitikan kematian gengster seolah olah menyokong pembunuhan polis. Kenapa tak keluar beramai dan bantah depan rumah Kit siang , surendran dan latefah? Mana peguam Umno?

    ReplyDelete
  3. alaaaa....kami ni kan 'anjing' je (itu yg digelar mereka)....hidup mati takde org nak peduli sgt pun...bukannya kematian kami boleh buat 'untung'....apa pun aku bangga jadi 'anjing' yang menjaga keamanan dan keharmonian Malayisia....bagi saudaraku yg telah rebah semasa bertugas...berbanggalah...untuk keluarga yang ditinggalkan...bersabarlah...

    ReplyDelete
  4. N Surendran kata...baru 1 orang Polis Melayu Mati....dah berapa ramai Lelaki India Polis Melayu tembak.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3