bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Sept 2013

Perginya Tan Sri Azizan Pemimpin Pas Pro Perpaduan???


Antara ucapan Allahyarham Tan Sri Azizan kepada penyokong2nya sebaik selepas kemenangan PR dalam PRU 12 "Jangan gembira sangat kerana parti yang kita kalahkan juga sebuah parti Melayu/Islam"

Mungkin kerana sifatnya yang "berjiwa" Melayu itulah sehingga menyebabkan pemimpin2 kanan PR buan Melayu tidak menghadiri pengkebumiannya pada 26 September lalu.... 

Allahyarham sememang seorang pemimpin yang menolak "dendam lama" Pas terhadap Umno. Lihat sahaja bagaimana beliau boleh berbaik dengan pemimpin2 dan bekas pemimpin tertinggi Umno. 

Ketegasannya untuk menolak Buku Jingga mungkin tidak diketahui ramai...

Sumber klik sini.

Foto (kanan): Majlis pengebumian Tan Sri Azizan Razak di Kedah. Gambar The Malaysian Insider oleh Hasnoor Hussain, 26 September, 2013.

Boleh tahan ramai yang hadir walaupun pemimpin2 "besar" PR tak datang...



Tahlil
Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir (dua, kanan) mengaminkan bacaan doa pada Majlis Tahlil Bekas Menteri Besar Kedah, Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak di Masjid Zahir di sini hari ini. Majlis tersebut anjuran Pejabat Menteri Besar Kedah turut disertai lebih 100 rakyat negeri ini. - Foto Bernama

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3