bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Mar 2013

Polis Dibunuh Kejam!!! Ini Yang Tian Chua Kata Hanya Lakonan???

Foto (kiri): Hanya Hiasan.


LAHAD DATU : Ditawan kemudian di penggal kepala merupakan antara kekejaman yang tiada tara dilakukan pengganas Sulu ke atas anggota keselamatan negara.

Bukan itu sahaja, seorang anggota pasukan keselamatan yang turut ditawan dirodok perutnya menggunakan parang Sulu atau barong sebelum dadanya dibelah dan dikeluarkan segala organ dalaman.

Badan wira negara juga ditetak sehingga bercerai beberapa anggota badan sebelum dicampak ke laut manakala ada antara mereka maut kerana kedua biji mata mereka dicungkil menggunakan senjata tajam.

Seorang lagi anggota pasukan keselamatan walaupun terselamat menjadi cacat apabila kedua-dua belah tangannya kudung akibat ditetak dan kepalanya dikelar menggunakan kerambit.

Kesemua wira negara itu diperlakukan sedemikian selepas diserang hendap pada 2 Mac lalu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna.

Petikkan dari blog klik sini.

5 comments:

  1. Beranikah Nik Aziz dan Hadi Awang keluar fatwa "Darah Tian Chua Halal Untuk Disembelih"?

    ReplyDelete
  2. Salam saudara penulis...
    Maafkan saya klu menegur di sini..
    Gmbr di atas bukanlah gmbr anggota polis kita yg terbunuh di Sabah.
    Tetapi gmbr diatas adalah gmbr dari pembunuhan di sebuah penjara di brazil.
    Harap maklum...
    Teguran saya hanyalah tidak mahu ada org beranggapan

    ReplyDelete
  3. apa punya manusialah pengganas kiram ni...lbh ganas dr iblis dan syaitan...lbh kejam dr israel...lbh kejam dr hitler...mmg patut pengganas kiram ni dperangi habis2an dan jgn layan segala syarat jika mau gencatan senjata. Jika mnyerah diri, mreka ini hndaklah diadili dan dikenakan hukuman yg setimpal ats prbuatan mreka...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3