bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Mar 2013

Chua Jui Meng Merajuk Tinggalkan PKR???


AIDCNews – 25/03/13 – Ekoran pencalonan Penasihat DAP, Lim Kit Siang bertanding di Parlimen Gelang Patah, menyebabkan Pengerusi PKR Johor, Datuk Chua Jui Meng merajuk dan menghilangkan diri secara tiba-tiba.

Chua Jui Meng sebelum ini disebut-sebut sebagai calon PKR di Parlimen Gelang Patah, Johor.

“Harapan tinggi Pakatan Rakyat itu terjejas berikutan “kehilangan” Ketua PKR Johor, Datuk Chua Jui Meng secara tiba-tiba, yang tidak dinamakan sebagai calon pada kerusi parlimen Gelang Patah yang dilobinya.

“Para pegawai PKR yang tidak mengetahui di mana Chua atau apa yang beliau mahu lakukan, dengan antara mereka menyatakan bahawa beliau melakukan “bantahan” bagi menunjukkan kemarahan beliau yang dipinggirkan bagi calon kerusi itu.

“Chua tidak hadir pada satu majlis di mana Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memperkenalkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang sebagai calon Gelang Patah pada Isnin lepas, ” lapor Mstar.

Artikel penuh klik sini.


Komen Isac:

Apa yang Awar sudah janjikan kepa Chua Jui Meng ketika "menarik" beliau menyertai PKR dahulu???

Lagi janji Anwar memang X boleh nak "dipakai"???

1 comment:

  1. chua jui meng harap anak lelakinya sjork...tu pun kalu anuart masih ingat janji..hahahha

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3