bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Mar 2013

Ibubapa Prebet Ahmad Hurairah Redha Beliau Gugur Demi Pertahankan Negara.



Foto 1: ISMAIL Hussin, 55, menunjukkan sms terakhir yang dihantar anaknya, prebet Ahmad Hurairah, 24, (gambar kecil) yang terkorban dalam Ops Daulat di Sungai Nyamuk, Lahad Datu, Sabah, hari ini. Jenazah Hurairah dijangka tiba di Pangkalan Tentera Udara di Subang pagi esok. - Foto Azlan HafeedzMar 12, 2013 10:50 pm

Foto 2: ANGGOTA tentera dilihat mengusung keranda ke Jabatan Kecemasan Hospital Lahad Datu, kira-kira jam 4 petang tadi. - Foto Malai Rosmah TuahMar 12, 2013 5:40 pm.

Pengorbanan mulia arwah wajar dicontohi oleh semua generasi Y. Semoga mat2 rempit, penagih2 dadah dan mereka yang terlibat dengan aktiviti yang tidak sihat yang lain menjafikan arwah sebagai role model untuk dicontohi.

Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman amin. Al Fatihah.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Semoga Roh nya di cucuri Rahmat...biar mati berjasa pada agama bangsa dan tanah air....bukan mati di jalan raya kerana merempit. Amin!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3