bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Mar 2013

Belumpun PRU Pun Chua Jui Meng Dah Kena Tipu?

Sumber klik AIDC » Tugas Chua Jui Meng Dipangku Timbalan

Umum telah mengetahui Anwar sememangnya suka berjanji.....

Dia boleh menjanjikan bahkan bulan, bintang dan matahari....

Anehnya buat sesetengah jawatan beliau sanggup menjanjikannya kepada lebih daripada seorang individu demi untuk menarik sokongan ataupun mahu mereka berpaling tadah untuk menentang BN.

"Merasa tertipu" mungkin itulah yang dialami atau dirasakan oleh Chua...

Kalau rakyaat dan khalayak boleh ditipu dengan janji2 kosong dalam manifesto mereka kerana bak kata Khalid Ibrahim, "Manifesto bukan janji", apalah yang hendak diharapkan lagi....

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Mungkin ada benarnya.. habis madu sepah dibuang..Datuk Chua telah membawa semua penyokong akar umbinya..tetapi menguntungkan orang lain..tak apa lah Datuk.. Datuk rujuk semula kepada BN . gerenti diterima dan Datuk tak rugi sesen pun...Orang-orang PKR,DAP dan PAS tak boleh dipercayai..pecaya lah...BALIK SAJA KE PANGKUAN BN DATUK...BANYAK LAGI INDIVIDU YANG IKUT DATUK.DI SINI LAH DATUK DAPAT MELIHAT PENGARUH DATUK YANG SEBENARNYA..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3