bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Mar 2013

Anwar Ni Sebenarnya Buncit ke Tak Buncit?


“Dulu perut buncit, tapi sekarang tak (dalam gambar kontroversi terbaru). Pihak lawan asyik guna isu ini untuk jatuhkan saya," katanya.

Sumber klik Politik - Sinar Harian

Nak buncitkan dan kempiskan  perut bukannya susah....Yang penting adakah lelaki2 dalam aksi seks tersebut adakah Anwar atau bukan? Bak kata Dato' Ahmad Maslan tonton dan pastikan sendiri.

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. Buat apa tengok perut.. identiti manusia bukan dilihat dari bentuk perut...tengok je potongan rambut Anu War ...potongan rambut macam ni Anu War je yang ada...tak pecaya...? cuba cari kat Malaysia ni yang mempunyai bentuk rambut seakan Anu War...

    ReplyDelete
  2. tolong jgn kotorkan blog anda dgn gmbr anwar ibrahim. lantak pi la dia. tak selera nak baca blog tgok gmbr jijik tu

    ReplyDelete
  3. Gunakanlah segala teknik pengesahan identiti bagi meyakinkan Hadi Awang..... selagi terdaya. Dosa yang Hadi Awang pikul memang satu hal, dosa orang lain tak terdaya meyakinkan beliau, itu satu hal yang lain..

    Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

    ReplyDelete
  4. dulu buncit... lepas keluar video china doll perut buncit pastu terus kuruskan perut???

    ReplyDelete
  5. Yang pastinya Bengkok.

    ReplyDelete
  6. Alamak...telupa la pulak nak pakai rambut palsu

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3