bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Feb 2012

Menganggotai Pakatan Bukti Pas Parti Sekular???


Komen Isac:

Apa yang hendak dihairankan??? Itulah Pas sekarang...

Bayangkan sudahlah Pas sendiri telah bertukar menjadi parti sekular, bergabung pulak dengan Parti yang bagi mereka "depan belakang pun boleh" dan juga parti anti Melayu/Bumiputera.

Sekarangpun dasar negara Islam dah tak boleh nak disebut, jangan haraplah apabila Pakatan berjaya merampas Putrajaya nanti Islam akan terbela...

Yang jelas dengan pembahagian kerusi Pakatan sekarang dan jika mereka memenangi PRU 13 nanti (menguasai Parlimen), wakil rakyaat berketurunan Melayu/Bumiputera bakal merupakan kumpulan minoriti di dalam kerajaan. Ini kerana  Umno akan tetap menjadi parti yang mempunyai wakil teramai dalam parlimen tetapi kerana komponen BN yang lain bakal tewas, BN akan tetap kalah. Jestru dengan ahli parlimen Pas yang minoriti apa yang Pas boleh buat???

Ini ditambah pula oleh faktor di mana sebahagian ahli parlimen Pas terdiri daripada "parasit" maka apakah lagi yang akan tinggal.

Pasti suatu yang ironi bila melihat negara yang dihuni oleh 65 Melayu/Bumiputera akan dikuasai oleh parti anti Melayu/Bumiputera di sebabkan kebodohan kita sendiri....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3