bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Feb 2012

Dr Badrolamin Dibiarkan Keseorangan Menangani Kes Khalwat???


Macam pelik aje bunyinya.... Selalunya Pakatan Rakyaat akan menafikan apa juga "skandal" yang melanda mana-mana pemimpinya sebagai "diperangkap" oleh Umno... Ini Din Puduraya pun kata Pas tak masuk campur...Malah PKR pun sama...

Semalam, Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mencadangkan Pengarah Penerangan Negeri Selangor itu bercuti sebulan sehingga siasatan dakwaan khalwat beliau selesai.

Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin berkata, Abdul Khalid telah menyampaikan cadangan tersebut agar Badrolamin dapat menumpukan perhatian kepada kes tersebut.

"Kita akan bincang Isnin ini (esok) bila beliau akan mula bercuti. Pejabat Menteri Besar akan membuat satu mesyuarat ringkas untuk bincangkannya tetapi kita akan minta beliau bercuti selama sebulan,” katanya.

Faekah berkata, Kerajaan Negeri menyerahkan kepada pihak berkuasa menyiasat kes tersebut secara adil kerana bukan sahaja melibatkan pentadbiran cekap, tetapi juga melibatkan maruah individu.

Beliau berkata, Kerajaan Negeri juga meminta Badrolamin memberikan sepenuhnya kerjasama kepada Jabatan Agama Islam Pahang bagi membersihkan nama beliau.



Artikel penuh klik sini.

Nasib engkau lah Ostaz.....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3