bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Feb 2012

Blogger Pakatan Rakyaat Tidak Lagi Boleh Bermaharajalela???



Semasa blogger2 Pakatan Rakyaat begitu mendominasi alam cyber sekitar 2004 - 2008, apa yang mereka tulis telah diterima sebagai fakta oleh rakyaat!!! Kesannya PRU 12, BN kehilangan 2/3 kerusi parlimen dan hilang empat buah negeri.

Masa telah berubah, zaman itu di mana blog2 seperti pembangkang seperti Mahazalim, skrewkuat, RPK dll yang sewenang2nya melontarkan fitnah dan tohmahan kepada kerajaan Umno/BN telah berlalu...

Kebangkitan blog-blog pro kerajaan  yang kebanyakkannya diusahakan oleh individu2 yang sedar betapa pentingnya "penipuan" Pakatan Rakyaat diperangi dengan initiatif dan duit poket sendiri telah meletakkan "peperangan" di alam cyber bukan sahaja lebih seimbang malah dalam banyak isu ianya telah dimenangi oleh bloger2 pro kerajaan. Syabas untuk kawan-kawan dan diri sendiri!!!

Buat rakyaat di luar sana, anda tidak perlu menjadi ahli parti2 komponen kerajaan untuk menegakkan kebenaran!!! Berjuang atas perinsip untuk menghapuskan kebatilan tiada sempadan!!!

Artikel yang mempunyai persamaan klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3