bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Feb 2012

Gempar!!! Lagi Bukti Najib Gadai Akidah???


Yang di atas ini dah sah-sah menggunakan teeknik "superimposed".... Blogger Pakatan dah kantoi dahulu!!!

Yang kat bawah ni siapa pulak nak jawab???


Siap sembah dulang Api ???
 
Pakai "Nande" di Dahi???



Complete dengan dulang api, pakaian tradisional India dan siap "nande" sekali....

Nampak "happy" aje... Penuh kerelaan....


Ini pun "konspirasi" ke Nuar???

Sumber klik sini.

20 comments:

  1. Macam syle Ayah Pin pun ada....

    Semua pun boleh....

    ReplyDelete
  2. Mesti penyokong pakatan haram kata ini pun superimposed.muahahha.sapa kata,maknanya otak depa letak kat lutut lah tu.saya tengok gambar najib terang-terang superimposed.nampak sangat ke... Malas nak cakap.

    RENUNG-RENUNGKAN

    ReplyDelete
  3. Bodoh la pencacai umngok ni percaya bulat2...
    Dah sah2 gmbr tu x menerangkn yg sebenar...
    Kalo da konspirasi tu..konspirasi gak sampai ke sudah..

    Ini semua komplot x abes2 najib...
    Makcik yg pkai kn nande tu org umno!!! lelaki yg kat belakang tu pon org mic yg sengaja tolak dsai ke arah depan spy terpakai nande tu!
    Api kat dulang tu pon konspirasi umno sbb tiba2 marak semacam bl dpn dsai...
    Dulang tu pon umno punyer!
    Korg lg nk pcaya ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...percaya-percaya.....macam cerita hidustan pon ada.....

      Delete
    2. Wahaha! Good

      Delete
    3. macam pukimak ayat kau, pusing-pusing macam keling. nak menafikan jer sial la kau

      Delete
    4. betul tu semua umno yg buat...hahaha tp kalau tanpa kerelaan hati..xkanlah nuar tersenyum girang...hahaha gadai agama, gadai akhlak...gadailah bangsa demi kuasa didunia..
      dak klang)

      Delete
    5. ko dah termakan taik

      Delete
  4. Puak2 FUCKatan bila kena tang batang hidung sendiri melompat2 macam kera kena belacan..tak pun macam babi tersondol tunggul kayu..kahkahkah..

    ReplyDelete
  5. biji mata anwar warna hitam. tapi mamat ni pakai spek, tak nampak biji mata. sah bukan anwar. tapi dahi tu memang nampak macam dahi anwar, mmmmm......walaupun 99.99% macam anwar, tapi masih ada 0.01% bukan macam anwar. ok, confirm itu bukan anwar.

    ReplyDelete
  6. Bersandarkan pada gambar yang di atas....terbukti yang An_war itu semua nya boleh. Depan ...belakang ...boleh. Hindu boleh.
    Apa2 saja ...semua nya boleh.

    ReplyDelete
  7. PADAYAPPA DIANGKAT JADI PADAYAPPARIA...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  8. macam ini lah gamaknya jika org yg tedesak dlm politik..

    ReplyDelete
  9. tu bukan anwar...itulah sebenarnye pelakon video china doll yg di cari cari selama nie...gambar nie kt mana..cepat suh puak2 PgayR, ker hamPAS ker DAPigs gie cari mamat nie...nie ler pelakon yg korang cari selama nie...ahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju-setuju, itu bukan anwar la, itu la pelakon blue terkini... muka anwar buruk skit dari tu hehehe

      Delete
    2. ha.ha...setuju..pandai gak kau putar ayat ye....kalau pecacai anwar baca ni mesti panassss.....

      Delete
  10. terang2 itu bukan gambar tulen PM Najib!...ana setuju itu gambar superimposed!...PM kita bukan kidal guna tangan kiri! itupun jelas tipu! ...lihat tangan yg mengulur itu pun bukannya tgn PM berbelang!...PM tak pernah ambil gambar tunjuk perut seingat sayalah!...tak macam si Anu tu!...pernah tak berpakaian langsung!...tak percaya tonton gambar video di blok Papa Gomo (video oleh bekas kawannya Datuk Eskay!)...parang bengkuk siapa punya?...nak tau tanyalah sama Datuk Eskay!...hai bilalah agaknya Anu nak saman Datuk Eskay ni!...nak tunggu kuching bertandukkah?

    ReplyDelete
  11. fitnah Dato Najib..orang sekarang dah tak takut dah fitnah..buat apa saja asal hati puas ke putrajaya..sapa lagi..PKR PAS DAP la punya kerja

    ReplyDelete
  12. kita dok sibuk menghina orang, kita kena pastikan kita tidak dihina allah di padang mahsyar. bertakwalah saudaraku semua hanya dengan jalan takwa kita boleh selamat. sejauh mana ilmu kita, sejauh mana amalan kita, sejauh mana keyakinan kita kepada ajaran islam. kita sesama islam bergaduh, bermusuh, mencaci kerana politik. cari politik yg boleh kita bersatu,boleh kita jalankan syariat islam, boleh kita beramal dengan tenang dan anak cucu kita selamat. ingatkan segala malapetaka dan bala sosial hari ini kerana pemimpin yg meninggalkan ajaran islam. kembalilah saudaraku semua sebelum terlambat. mungkin malam ini ada dikalangan saudara dicabut nyawa oleh allah swt. apa nak jawab, yakinkah dengan fahaman saudara utk bertemu allah. cukupkah amalan saudara, saudara yakin pasti dua malaikat menyukai fahaman saudara ataau sanggup dibelasah siapa hari kiamat. fikirlah dengan iman..

    ReplyDelete
  13. Spek hitam tu macam kenal aja, kat mana ya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3