bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Feb 2012

Gambar Sensasi - Pemimpin Pas dan Daging Babi???


Macam rapat sangat aja dengan daging-daging atas pangkin tu ... Dah macam nak tersentuh seluar dengan daging babi tu...Macam tengah nak membeli daging babi tu pun ada...

Ye lah demi politik dan undi. Jangan sampai sendiri tak perasan bila dah tersentuh dengan daging/darah daging babi tu sudahlah...Nanti tak pasal2 segala ibadat dilakukan pun tertolak....
Nasihat penulis, memang bagus untuk cuba bertolenrasi di antara kaum. Tetapi janganlah kerana undi...Balik rumah terpaksa pulak "sertu/samak" baju dan mandi dengan air tanah.

Mengapa tidak berikan sahaja angpau tu pada hari lain sahaja... Lagipun bukankah lebih baik jika  angpau tersebut diberikan kepada mereka yang kurang bernasib-baik dan lebih memerlukan??? Ini bagi tokey jual babi yang memang dah banyak duit...

Hakikatnya, ini semua hanya bermotifkan politik murahan...Pandai jugak pak-pak lebai ni bermuka-muka ya....Sumber klik sini.


No comments:

Post a comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3