bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Nov 2011

Ayoh!!! Kita Pilih Pas Dan Biarkan DAP Mentadbir Negara!!! Persetan Dengan Umno???



Ayoh mari kuburkan Umno!!!
Kita undi Pas untuk gantikan Umno!!!
Kita undi Pakatan untuk menangkan Pas!!!
Kita undi Pakatan untuk memartabatkan Islam!!!
Kita undi Pakatan untuk memartabatkan Melayu!!!
Kita undi Pakatan untuk membentras penyelewengan!!!
Kita undi Pas untuk membasmi masalah moral!!!

Ironinya:

Kuburkan Umno!!! Bermaksud hilanglah parti yang telah 54 tahun berjuang untuk memertabatkan nasib mereka yang tertindas di bawah penjajah. Parti yang telah memberikan kita kehidupan yang lebih baik yang kita miliki sekarang. Parti yang telah memberikan peluang pelajaran kepada generasi sekarang. Parti yang telah menghasilkan professor, doktor, jurutera, saintis, hakim, peguam, jutawan dan kelas menengah Melayu/Bumiputera dari kalangan ibu-bapa yang bekerja sebagai penoreh getah dan petani yang miskin.

Kita undi Pas untuk gantikan Umno!!! Bermaksud membiarkan DAP bersemayam mentadbir negara. Kerana apabila Melayu/Bumiputera terpecah dua, majoriti kerusi di parlimen bakal dikuasai DAP!!! Sanggupkan anda membiarkan mereka "beraja di mata dan bersultan di hati"???

Kita undi Pakatan untuk menangkan Pas!!! Dengan kerusi minoriti Pas akan menjadi bacul sebagaimana isu murtad di Selangor!!! Isu pengamalan seks bebas!!!

Kita undi Pakatan untuk memartabatkan Islam!!! Langkah mayat Karpal Singh dahulu!!! Dengan kerusi minoriti di DUN dan parlimen, apa yang Pas mampu buat??? Memepertahankan akidah sahaja tidak bisa!!! "Allah" untuk semua tuhan???

Kita undi Pakatan untuk memartabatkan Melayu!!! Apa yang Pas dah buat untuk Melayu/Bumiputera di Kelantan??? Terutamanya dengan kerusi minoriti di DUN dan Parlimen?

Kita undi Pakatan untuk membentras penyelewengan!!! Lihat sahaja koholal!!! Projek kambing boer Kelantan!!! Peruntukkan air bersih bernilai RM 600 juta yang diberikan oleh kerajaan pusat apa yang terjadi???

Kita undi Pas untuk membasmi masalah moral!!! Menyokong amalan homoseks??? Menyokong amalan lesbian, biseksual dan transeksual???


















5 comments:

  1. takebeeerrr....

    ReplyDelete
  2. SALAM BRO, LEPAS TU PAKAT RAMAI RAMAI DUDUK BAWAH JAMBATAN PULAU PINANG.

    ReplyDelete
  3. Kaum Melayu bukalah mata dan fikirkanlah dgn bijaksana apa yg dinukilkan di atas.
    Pembangkang menulis dlm blog mengatakan bahawa kos utk tanam semula di rancangan Felda adalah TIGA kali ganda lebih mahal jika dibandingkan dgn kos di ladang2 swasta. Yg rakyat hairan kenapa dgn begitu ramai MP pembangkang di Parliamen tidak pula disoalkan hal ini?

    ReplyDelete
  4. fikir le habis habis janga menyesal kemudian.yg nyata sekarang kjaan yg sedia ada dah nampak jasa nya kpd rakyat pihak pembangkang hanya pandai berjanji saja camner janji PRU 2008 dah ditunaikan kebelum.jangan le nanti yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran,ayam menang kg tergadai.wahai rakyat malaysia bangsa melayu bangun le jangan biar kan DAP memerintah negara kita,malaysia ini negara org melayu.ingat le pada generasi kita.jangan le kerana nyamuk kelambu dibakar.

    ReplyDelete
  5. jangan risau DAP jadi PM . kita sama sama kata inilah pimpinan khalifah umar ab aziz.kita sokong sepenuh hati jiwa dan raga.bila melayu di tindas kita sama sama kata ini salah UMNO. bila melayu lari kehutan memang lah itu selayaknya. tanah rezab melayu jual ka CINA letak nama melayu itu lah negeri serambi mekah. tak caya lihat kg Limau Manis di KB. melayu dihalau begitu saja bila tanah berubah milik. nama melayu cina punya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3