bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Oct 2011

Lynas - Fauziah Salleh Melabel Dr Che Rosli Mat Sebagai Penipu???

Ahli Parlimen PAS Hulu Langat, YB Dr Che Rosli Mat (Pas) seorang saintis nuklear telah beberapa kali menegaskan bahawa pemprosesan nadir bumi di kilang Lynas Gabeng, Kuantan adalah selamat. Walau bagaimanapun AP Kuantan, YB Fauziah (PKR) yang tidak mempunayai apa-apa pengetahuan formal di bidang nuklear pula sejak beberapa bulan kebelakangan ini tetap dengan pendiriannya bahawa kilang tersebut akan membebaskan radiasi dan habuk nuklear yang tinggi dan bakal mengancam nyawa penduduk Gabeng, Kuantan dan kawasan sekitarnya.

Anda mahu percayakan cakap seorang pakar nuklear atau seorang ahli politik yang tidak pernah hadir dalam taklimat teknikal yang dianjurkan oleh Lynas Malaysia???

Mengapa YB Fauziah tidak pernah hadir dalam taklimat teknikal yang diberikan Lynas pun menjadi tandatanya??? Sengaja nak sabotaj ataupun takut tak faham???

Tindak-tanduk YB Fauziah bolehlah disamakan sebagai usaha untuk menuduh bahawa YB Dr. Che Rosli Mat (Pas) seorang pakar nuklear sebagai penipu.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3