bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Oct 2011

Gara-gara Kilang Lynas Beroperasi di Kuantan - Menyebabkan Wujud Ikan Mutan Bermata Satu???



Ikan ni tak ada kena mengena dengan Kilang Lynas, Gabeng, Kuantan... Iannya dijumpai di Teluk California. Klik sini.

Lagi satu perkara yang penulis nak tekankan kat sini, kilang Lynas masih dalam peringkat pembinaan jestru sekiranya ada pihak-pihak yang membuat dakwaan sebegini, memang sah lah bohong!!! Jangalah percayakan dakyah pihak Pakatan Pembangkang bulat-bulat.

Penulis akan membuat beberapa posting tentang Kilang Lynas agar pembaca boleh membuat keputusan sendiri. Ianya agak ilmiah dan mungkin sedikit mencabar minda pembaca.

Setakat hari ini Lynas Malaysia masih lagi belum mendapat permit untuk mengimport bijih(tanah yang mengandungi nadir bumi) ke Malaysia.

Bukan kerana ianya merbahaya, tetapi telah menjadi syarat AELB (Pusat Perlesenan Atom Negara) kilang dan tempat simpanan perlulah disiapkan terlebih dahulu sebelum lesen import dikeluarkan. Apapun kita tunggu posting selepas ini!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3