bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Oct 2011

Demo di UIA Menyambut DS Najib - Sokong Gerakkan Murtadkan Melayu???


Bila DYMM Sultan Selangor bertitah bahawa sisatan JAIS terhadap kegiatan sebuah gereja di Selangor yang dipercayai menjadi dalang memurtadkan orang-orang Melayu adalah berasas, Prof Aziz Bari membuat kenyataan bahawa titah DYMM Sultan itu dilihat tidak konsisten.

Apabila Aziz Bari digantung tugas sementara menunggu jawapan surat tunjuk-sebab beliau, mahasiswa yang didalangi oleh pemimpin-pemimpin Pakatan, berpiket menuntut supaya penggantungannya ditarik balik.

Bila dianjurkan "Himpun" untuk melahirkan kegusaran umat Islam terhadap gerakkan memurtadkan Melayu, tidak pulak mereka yang kononnya pemimpin-pemimpin pelajar ini turut serta...

Harapan penulis jangan sampai nanti, tidak-tanduk golongan ini akan disalah-tafsir sebagai "menyokong" gerakan memurtadkan orang-orang Melayu, waliyazubillah....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3