bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 May 2018

Anwar Belum Tentu Jadi PM ke 8???


Mungkin sememangnya tidak ditakdirkan DS Anwar akan menjawat jawatan PM.

Sebelum tahun 1998 ketika DS Anwar menjadi TPM dan merangkap Menteri Kewangan....Kedua2 bekas menteri kewangan ini....iaitu Tun Daim dan DS Anwar dikatakan saling bermusuhan di antara satu sama lain kerana jawatan Menteri Kewangan selain boleh mengkayakan kroni masing2 sememangnya satu jawatan yang amat berpengaruh....

Katanya masa itu...kroni2 Tun Daim telah diketepikan oleh DS Anwar kerana beliau melebihkan kroni2nya.

Benar atau tidak perkara itu tapi itulah yang diperkatakan.....

Jestru jika benar apa yang diperkatakan oleh Tun Daim di Singapura.....ianya akan membenarkan berita pertembungan kedua bekas Menteri Kewangan ini sebelum ini.

Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Mana mungkin dlm satu bahtera ada 2 nakhoda, salah satu mesti dicampakkan kelaut?

    ReplyDelete
  2. Kemungkinan besar Anwar tak kan jadi PM sampai bila bila . Musuh Anwar bukan lah Mahathir tapi Asmin . Bukan rahsia Asmin sudah lama bercita cita untuk jadi PM .

    ReplyDelete
  3. Dah agak dah...
    Siapa yg hebat berlakon depan rakyat akan dpt markah lebih.
    Kena ingat...pkr ditubuhkan krn memerangi tm yg dikatakan perasuah dan salahguna kuasa.Kebenarannya dpt dilihat dgn anak-anak serta kroni-kroni tm kaya raya melalui tender dan projek serta perjanjian2 berat sblh.
    Skrg ialah tempoh mrk mendengar dan mengotakan janji2 mrk kpd rakyat dgn mainan drama terhebat.Siapa jujur mgkin akan bertahan lebih lama.

    TM bukan berada dlm kumpulan yg angguk2 geleng2 22 tahun menjadi pm.Beliau skrg berada dlm kumpulan yg berhati keras yg kekal dgn semangat reformasi.Maka sukar bagi beliau menunjuk kediktatorannya tambahan dgn keluarnya anwar dari penjara.
    Sama2lah kita melihat kesudahannya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3