bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 May 2018

Bila Kerajaan Roket Nak Jual Jet Yang Najib Beli???


Najib Beli Jet Yang Untung Siapa???

Untung jadi orang baru....

Ini yang barang kali orang cakap, sarung kaki aje....

Masa beli yang kena bedal Najib.

Hutang banyak yang kena bedal, Najib.

Yang melaram Jet adalah orang yang dulunya memprovok rakyaat supaya marah Najib beli jet.

Apa agaknya komen Dato' Dr MAZA.....Beliau juga pernah komen pasal jet tersebut ketika baru dibeli dahulu termasuk katanya tersilap fakta tentang interior design jet tersebut.

Kalau ikutkan Khalifah Umar Abdul Aziz, kereta kuda resmi yang mengambil baginda ketika perlantikan sebagai Khalifah, adalah di antara harta kerajaan pertama yang baginda lupuskan untuk mengelakkan pembaziran.... Segala hasil jualan dimasukkan ke dalam perbendaharaan negara. Apa komen YB Guan Eng pula pasal jet ni??? X nak jual untuk langkah berjimat cermat??? Dulu katanya nak mencontohi Khalifah Umar Abdul Aziz.....

Janganlah masa jadi pembangkang dulu bangkang kononnya membazir....sekarang bila dah jadi kerajaan semua dah mencongak masing2 nak melaram dengan jet tersebut.

Kalau nak berjimat, rasanya ini lah masanya. Apa lagi dengan harga getah yang dikatakan merudun dan rakyaat menderita.

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. cai pekatun dah kena muhung hihi..xsabar rasa nya nak tunggu minyak murah huahuahuaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Sebuah tulisan yg baik, tahniah, nak harapkan PAS menulis macam ini entah bila? Kepada semua rakyat Malaysia tolonglah jangan samakan LGE dengan yg mulia Khalifah Umar Abdul Aziz, jijik aku mendengarnya!!!!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3