bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 May 2018

Bila Kerajaan PH Nak Tutup Kilang Lynas???

Bila nak tutup kilang Lynas???

Kata dulu merbahaya!!!

Siap demostrasi bagai.....Refrendum lah.....

Sekarang dah jadi kerajaan apa lagi? Tutup aje lah!!!

Kalau kerajaan pembangkang Pahang degil,    Buat lah apa yang patut....

Kerajaan Federal kan ada kuasa terutamanya apabila ianya melibatkan keselamatan rakyaat dan negara. Ya tak?

Jangan pulak cakap.....bantahan selama ini hanyalah sandiwara politik?




Sumber klik sini.

3 comments:

  1. tak leh tutup macam gitu aje, ada beratus mulut nak di suap tiap2 hari

    ReplyDelete
  2. Dan boleh tutup dah ni, para pekerjanya boleh diserap dlm mana2 agensi kerajaan...

    ReplyDelete
  3. rasanya nnt tun razak exchange pun tukar nama..
    punya la mathir ni jijik dgn najib.. kenapa?
    sbb dendam dgn ayah dia dr dulu belum sudah?
    sbb dendam atau ego utk mengaku kalah pd najib yg lebih berjaya dr dia?
    kalau highway utara selatan yg 400km tak dilupuskan tol.. selamanya mathir akan kalah dgn najib
    yg buat pan borneo yg 2500 km percuma!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3