bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 May 2018

Tun M - Negarawan Berjiwa Besar Perlu Menyatukan Negara!!!


Orang kata Tun M kini sudah banyak berubah.....

Sudah jauh lebih baik....Jika sebelum ini pihak pembangkang yang sentiasa dibelasah polis kerana demonstrasi jalanan, kini bersama2 dengan Tun M membentuk Kerajaan Federal.

Dulu DAP yang dilabel rasis kini Lim Guan Eng bakal menjawat jawatan Menteri Kewangan

Bukan lagi diktaktor, X pecat Ketua hakim dan hakim2, X pecat Mufti seperti ketika memerintah selama 22 tahun dahulu, dah X ISA kan pembangkang, dah X lebihkan Kroni, media yang bebas, X zalim, akan bebaskan Anwar dll....
Penulis cuma berharap samada Tun M ataupun DS Anwar nanti dapat menunjukkan sikap pemimpin berjiwa besar dengan menerima kesemua MP dan Adun pembangkang untuk menyertai PH. Sama-sama kita wujudkan negara tanpa bangkang dan kita bangunkan negara ini sama2. Bina negara tanpa pembangkang.....Kita saling bermaafan.....Bagi contoh yang baik kepada generasi muda.....

Bak kata pepatah...."upama biduk lalu kiambang bertaut".

Jika ini boleh dilakukan dengan memgenepikan sikap ego, dendam kesumat dan kepentingan peribadi, negara bangsa yg lebih aman, bersatu dan maju akan dapat direlisasikan.

2 comments:

  1. Tindak tanduk Tun M terhadap Najib skrg sama macam ketika dia pecat Anuar.

    ReplyDelete
  2. Sedih kenapa DS Najib di kurung dalam rumah begitu? Mahkamah mana yang sahkan dia bersalah?? Selagi tak bersalah bebaskan dia!

    Habis satu persatu di pecat.. SPRM, AG,..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3