bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 May 2018

Keputusan Resmi : Pakatan Harapan Bakal Ambil-Alih Putrajaya!!!



Tahniah penulis ucapkan buat PH dan Rakyaat Malaysia yang mengundi mereka.

Kekalahan ini walaupun pahit buat BN, sebenarnya menjadi bukti bahawa semua dakwaa  Yg dilemparkan oleh PH sebelum ini bahawa tiada pilihanraya yg adil di Malaysia ternyata tidak benar sama sekali.

Sekiranya Tun M dilantik semula sebagai PM, ianya ibarat sireh pulang ke gagang.

Semoga apa yg penulis ramalkan sebelum ini tidak menjadi kenyataan. Apapun sama2 lah kita ikuti perkembangan kerajaan baru ini dengan teliti.

Penulis hanya dapat berdoa agar negara dan rajyaat Malaysia akan sentiasa dipelihara oleh Allah SWT daripada segala unsur negatif dan ancaman jahat samada dari dalam dan luar negara.

1 comment:

  1. Tahniah kepada yg menang, sama2lah kita baik yg menang atau kalah supaya tidak sewenangnya melontar fitnah, fitnah itu membinasakan! Kepada Najib rakyat mengucapkan berbanyak terimakasih atas kebajikan sepanjang khidmat anda terutama kepada rakyat B40, budi yg baik dikenang juga, hanya Allah yg dapat membalas budi baik anda!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3