bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Sept 2015

Penyingkiran PAS Memberi Peluang Untuk Mengenali Kader2 Anwar Yang Selama Ini Menyusup???



Menyusup masuk dalam organisasi2 kerajaan, dalam parti2 politik dalam NGO2 dll.

Jika dahulu ianya cuma khabar2 angin, sekarang ianya telah terang lagi bersuluh kader2 yang menyusup demi menjayakan agenda Anwar Ibrahim. Kumpulan yang cukup sinonim dengan gelaran Anwarinas. Ibarat sirih pulang ke gagang?

Sumber klik sini.

5 comments:

  1. Dah terang lagi bersuluh....hampir 30 tahun berlalu baru terang dan nyata permainan anwar ibrahim seorang agen pluralisme yahudi yg cukup licik...dulu kader2 anjing yahudi ni meresap masuk dlm UMNO bila pecat kader2 anjing yahudi meresap ke dlm PAS...skg semua kader2 anjing yahudi sudah bergelumang sesama sendiri dlm GHB dan PKR...umno perlu singkir kan lagi saki baki kader anjing pluralisma dan libral yg meresap dlm UMNO ...penyatuan UMNO dan PAS boleh kuat....

    ReplyDelete
  2. Tiada apa-apa kehairanan apabila anda terjebak dalam arena politik,umpama dimana ada gula terjatuh disitu akan ada semut.(bukan dikilang gula sebab semut semua kena racun).Bagini juga dengan orang politik,mereka ini pandai bermuka-muka,semua ok.Tambah apabila tubuh parti baru masing-masing ingin dapat tempat untuk bercucuk tanam dengan cara mudah.Jilat/ludah ini bagi mereka hanya pekara kecil.Kita yang menjadi supporter ini lebeh sangat dari mereka,mengelebah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3