bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Sep 2015

Penghijrahan Pemimpin2 Pas Kedalam PKR dan PAM Sebenarnya Suatu Rahmat???

Berbandung2....yang masuk Parti Amanah Negara dan X kurang pula yang berpindah kepada parti PKR.

Pada pandangan penulis...X payah lah Nik Abduh ataupun pemimpin2 tertinggi Pas nak rasa terkilan....

Sepatutnya buat kenduri kesyukuran sebab, musuh dalam selimut dan gunting dalam lipatan selama ini telah mejelmakan diri dan dapat dikenali. Perkara ini lebih kerana serigala berbulu ayam2 ini sudah tiada lagi di dalam parti dan X boleh lagi nak merosakkan parti dari dalam.

Bagi penulis buat apa mahu disedihkan pemergian mereka yang sanggup menipu demi matlamat peribadi. Bayangkan sudah baiah cerai taklik talak tiga pun mahu bermain "taichi". Siapalah yang mereka ni nak tipu agaknya.....

Juga buat apa meratapi rakan parti komponen yang menghantar musuh dalam selimut???

Semoga Pas kini kenali siapa sebenarnya lawan dan kawan dan dapat bersama2 Umno untuk menguatkan ukhwah perpaduan Melayu/Islam.

Sumber klik sini. 

4 comments:

  1. Demokrasi! itulah yang diamalkan diMalaysin.Apabila sesabuah parti politik tak bagitu relevent lagi dengan cara perjuangaan mereka maka mereka akan membuat pilihan sendiri bagi servival politik masa depan.Pas tak mengamalkan demokrasi dalam parti mereka (paksaan diluah mati bapa,ditelan mati emak).Ahli sendiri membuat onak kearah kenhancuran parti.Bila mengamalkan sikap katak dibawah tempurung maka perkembangan akan ter had.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya masuk pas utk kepentingan diri dan bukan utk rakyat...ini lah jadinya.
      Manusia bertopengkan wajah munafik nie memang patut keluarkan diri mrk...
      Mrk nie gila kuasa dan kekayaan dunia...
      Klu muka mat sabun tu...layak jadi pelawak jer!!!Standard anjeng dapigs...
      Klu nak berkokok lebih2...kena sondol babi dapigs ler korang...
      Jangan haraplah nak jadi pemimpin...sampai mati akan jadi kaldai dapigs...
      Mcm lembu kena tarik hidung....
      Kena terima hakikat korang hanya balaci dapigs jer...kuasa di tangan tokong sampai bila2....mundur otak korang di bwh dapigs!!!

      Delete
  2. Patutnya PAS buat kenduri besar2ran masuk dlm berita kerana bersukur anai anai perosak dengan sendirinya telah berhijrah ke kumpulan lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukuplah kafir mngjr kita ttg agama kita sendiri...
      Yang keluar ramai2 tu tak akan kuat kokoknya krn tetap jadi kuli dan keldai dapigs...

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3