bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Sept 2015

Mengapa Seorang Bankrap Menjadi Ayam Sabung Tun M???



Khabarnya dia seorang bankrap.  Rujuk "Free Malaysian Today" 

Jestru adakah kerana dia akan lebih mudah disuruh2 kerana ""he got nothing to loose?" 

dan jika berjaya,  hutang akan diselesaikan??? 

Khabarnya beliau ada kaitan dengan buku  "50 Dalil Mengapa Anwar X Boleh jadi PM". 

Jika benar sekali ianya akan dikaitkan dengan Tun M. 

Adakah ini semuanya suatu kebetulan? 

14 comments:

  1. habis nak cerita apa ni ? hahahaha Tun terang terang cakap dia tak sokong Najib.. mmg dia nak suruh najib letak jawatan. Malah bukan tun je yang nak ..

    tak sampai la mesej yang nak disampaikan ? nak cakap anwar tak bersalah ? nak kata anwar kena fitnah juga ?

    kenapa nama Anwar dikaitkan.. ?

    apa mesej yang nak disampaikan ?... ini blogger sama macam perangai Najib. Makan dedak banyak sangat sampai jadi bangang macam ni.

    saja nak buat persepsi .. nasib baik anwar dibuktikan bersalah 2 kali satu zamn tun m satu zaman najib.. :)

    mmg perancangan Allah lebih hebat.

    ReplyDelete
  2. Buat apa saja,asal dapat duit.betul khairudin.

    ReplyDelete
  3. jawab dulu mana hilangnya duit?? bila nak saman Wsj???????????nak tangkap claire brown interpol dah reject!! smlm The New York Times pun ada keluar artikel pasal jibby!! Tak Nak saman ke mcm WSJ???????????? mana pergi JHO LO,NIK FAIZAL DAN DATUK SUBUH berkait dgn SRC INTERNATIONAL????APSAL TAK TANGKAP2 LAGI???SPRM pun kerajaan xnak tolong carikan!! Allah maha besar!! Jibby lps ni jgn keluar negara FBI nak buka kes 1mdb jadi macam presiden sudan kena tangkap di luar negara!!switz,hong kong n singapura dah buka kertas siasatan berhubung dana2 1mdb dan syarikat2 jibby n jho lo di luar negara!! duit 1mdb ada di cayman island..jawab penganhkat taik jibby mana ada...tiba2 ada..tapi dah bawa balik..bawa balik mana..ada kat singapore..kenapa xbawak blk malaysia..syarat2 bank negara xbenarkan..hahhaa..ada duit cash di sana..tiba2 dah jadi unit...BODOH!! mana ada PM terima dana 2.6b!!klu PM masuk dana dlm akaun sendiri bodoh sgt la PM ni kata pengangkat taik jibby..pemimpin Umno bangsat pula kata ini semua cerita Yahudi!!hahhaa..tiba2 mengaku ada dan masukkan dalam akaun PM!! BANGSAT2 ni nak BERBOHONG sampai bila!!!!!!!!!!!

    #pecatJibbu
    #selamatkanUmno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo!!!
      Ko ingat wsj tu letak di kl ker?????
      Ko ingat nak buat saman di negara org mcm mahataik pegi bershit 4 ker????
      Bodo!!!!
      Klu nak saman di negara kroni yahudi tu sekurang2nya setahun baru ko dpt lesen guaman klu utk bukan warganegara...
      Ko faham tak bodo!!!
      Alang2 mahataik n khairuddin bangkrap kata bnyk bukti...buat jer saman atau dakwa jer najib di malaysia..Ada aku kesah!!!!
      Menyalak jer lebih si mahataik tu!!!
      Udah2 ler...sampai mati keja nak bergaduh jer si mahataik nie!!!!

      Delete
    2. jgn Jadi Bodoh,

      Aku yakin kau sendiri pun tak tau akan duduk perkara isu 1MDB tu.. kau hanya melalak sebab geram Najib masih kukuh dgn sokongan padu rakyat.. kau hanya RBA upahan yg disuruh bagi komen di blog2 pro BN..

      Delete
  4. memang perancangan Allah adalah terbaik dan kita tunggulah pengakhirannya....jgn cepat membuat kesimpulan kerana semuanya belum terburai lagi....Setelah selesai perancangan Allah dan lengkap segala-galanya..belajarlah pula sikap memohan maaf andai apa yang disangka dan dimomokkan tersasar...hidup ini tak lama...semuanya menuju kesitu baik muslim ataupun tidak....ada pembalasannya.

    ReplyDelete
  5. jgn jadi bodoh
    Nak nasihat orang,cermin diri dulu,tidak siapa nak jadi bodoh di dunia ini,melainkan sdr memperbodohkan diri sdr sendiri dengan komen sdr di atas.
    Kita lihat dalam sehari dua ini keluarkan namax kuncu yang berkomplot.
    Kes Morias hanya 2 hari dapat diselesaikan olih polis ini kan si Khairuddin

    ReplyDelete
  6. duit siapa yg hilang tu?
    patutlah ummi nak cerai kan dia dulu...
    hadiah hantaran kena lelong....bankrap...orang kalau dah sesak takde duit sanggup buat apa saja.....

    ReplyDelete
  7. Kenapa teruk beno, kelaku si PM Najib ini, Adakah akibat disihir oleh RM & RM hingga jadi zero akhlak langsung.

    ReplyDelete
  8. Cash is King, kah kah kah.. gara2 Cash is King, orang luar nak siasat, padan muka...

    ReplyDelete
  9. org yg terdesak sanggup buat apa saja waima menggadaikan negara sendiri.. mungkin dia ni disponsor oleh seseorang yg berkepentingan atau yg berdendam dgn kepimpinan Najib.

    ReplyDelete
  10. mamak kutty sakit hati sebab Najib makin popular di Sabah & Sarawak.. Melayu semenanjung serta ahli2 PAS pun makin menyokong kepimpinan Najib.. orang2 kampung yg banyak menerima bantuan Najib tak akan lupa jasanya.. mamak kutty rasa terpinggir di usia senja ini.. nyanyok & cepat terasa dek populariti Najib makin gah.. PRU14 kawasan Melayu BN akan sapu bersih.. hidup Melayu hidup UMNO.. hidup Najib.. baju merah memang rock.. he he!

    ReplyDelete
  11. biarlah bankrap di dunia, jangan kat akhirat...

    ReplyDelete
  12. Kenapalah bodoh sangat...takkanlah tidak kita nak berbaik-baik dengan orang susah, orang muflis,...Agama apa kamu ni.....kankah Islam ajar kita berbaik-baik sesama manusia selagi manusia itu tidak memperbodohkan kita.......apakah anda seorang sahaja yang sempurna ataupun maksum.......bagaimana dengan Idris Jala yang beragama Kristian tu dilantik oleh DSN yang jelas anti Islam dan marah kepada Tuhan kerana tuhan gagal menyekat arak...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3