bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Sept 2015

Bolasepak Kelayakkan Piala Dunia: Harimau Malaya Dibelasah 10:0 !!!


Amat memalukan!!! Kita tahu dari segi fizikal kita memang kalah dengan UAE....Dari segi ranking FIFA juga kita jauh ketinggalan...

Tetapi kekalahan 10:0, seolah2 kita cuma meghantarkan sebuah pasukan bawah umur...

Untuk sebuah negara di mana bolasepak merupakan permaianan paling popular di kalangan rakyaatnya, kekalahan 10 : 0 sememangnya tidak masuk akal.

Jika begini ada baiknya pada baki perlawanan nanti, kita cuma hantar pasukan2 peringkat umur samada Harimau Muda A, B, C, pasukan Frenz United mahupun pasukan NFPD sebagai pendedahan kepada pembentukan pasukan senior masa hadapan. Kalau kalah besarpun X lah malu sangat.....



Video gol2 yang dijaringkan



1 comment:

  1. Tak pa lah kalah 10-0. Lagi pun kita dah ambil derma dari kaum arab berbillion-billion. Anggaplah ianya sebagai membalas budi kaum Arab ni Berilah Pak-pak Arab ni seronok.

    Kita pun dah kenal pasti negara Arab yang mana kasi derma menurut Zahid. Kalaulah kita kena berlawan dengan mereka pulak Zahid harap dapat tepon dengan Dollah Salleh suruh kita kalah 26-0 pulak. Baru la nampak bersesuaian dengan derma.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3