bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Sept 2012

Walaupun Telah Lanjut Usia, Nik Aziz Dilihat Lebih Berani Daripada Guan Eng!!!


Nik Aziz Ulangi Mahu Adakan Pilihan Raya Serentak

KOTA BAHARU: Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada Selasa mengulangi pendirian PAS Kelantan sama sekali tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) secara berasingan untuk membolehkan pilihan raya umum diadakan.

Sebaliknya Mursyidul Am PAS yang juga Pesuruhjaya PAS Kelantan itu berkata pembubaran DUN akan diadakan serentak dengan kerajaan pusat sebaik sahaja Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak membubarkan Parlimen.

"Tidak..tidak..tidak (untuk membubarkan DUN sendirian), kita buat serentak dengan Pusat," katanya ringkas kepada pemberita di pejabatnya di sini. BERNAMA.


Komen Isac;

Cayalah Tok Guru!!! Bukan macam Guan Eng yang masih belum mahu membuat keputusan... Dia kata masih nak tunggu Parlimen dibubarkan baru nak buat keputusan...

Sebelum ini pun beliau pernah membuat kenyataan baha Pulau Pinang akan mengadakan pilihanraya peringkat negeri secara berasingan sekiranya PRU 13 dijalankan pada tahun lepas...

Belum puan menjawat jawatan KM barang kali.....

2 comments:

  1. Aik. Yang ni pulak baru nak percaya Tok Guru ke?

    Ada apa-apa muslihat, kut?

    ReplyDelete
  2. Percaya bnda yg betul..yg tak betul yg was2 tk blh percaya bulat2 kan..itu sbb manusia dikurniakan akal..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3