bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Sept 2012

Dr Asri Tahu Siapa Dalang yang "Menyerang" Bas Jelajah Anwar Ibrahim???



KUALA LUMPUR, 7 Sept ― Bekas mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin menyelar ulama muda dalam Umno yang mengambil sikap membisu terhadap budaya politik samseng yang semakin menjadi-jadi kebelakangan ini.


Dr Asri (gambar) juga berkata budaya politik samseng seperti serangan ke atas bas, menunjukkan punggung pada gambar pemimpin, membaling kasut dalam masjid, tarian punggung dan lain-lain adalah bukti masyarakat kini semakin kehilangan adab sopan dan berakhlak buruk.

Cara Dr. Maza bersuara macam beliau tahu siapa dalang disebalik "politik caca-marba ini" klik sini.

Mengapa pula ulamak muda Umno perlu ulas dua isu ini juga ???

i) Serangan ke atas bas - belum pasti siapa dalangnya kecuali Dr Asri ada maklimat. Mengenali DSAI yang memang suka membuat provokasi tidak mustahil beliau sendiri yang mengarahkan serangan tersebut untuk merah simpati dan populariti yang telah semakin menurun.

ii) Menunjukkan punggung pada gambar pemimpin - terang2 ianya angkara penyokong2 Pakatan yang Dr Asri "iktirah" sebagai suara generasi baru.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3