bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Sept 2012

Yahudi Tidak Mahu Islam Berkuasa !!! Siapa Proksi Yahudi di Malaysia???


Soalan "cepu emas", antara kerajaan BN yang mengajikan Yahudi dan Pakatan yang mendapat dana daripada Yahudi, yang manakah lebih merbahaya???

Umum menetahui Yahudi sememangnya terkenal dengan kepandaiannya mereka.

Pembangkang melebel kerajaan BN yang pernah menggunakan khidmat APCO, sebuah syarikat perunding imej yang dikaitkan dengan pemilik berbangsa Yahudi. APCO digunakan untuk memperbaiki imej kerajaan yang ketika itu tercalar teruk angkara Pakatan Rakyaat yang tidak henti2 menabur fitnah dan tohmahan di dalam dan luar negara. Secara teori, pastinya Yahudi yang dibayar gaji mereka akan taat dan menurut kata kita, walaupun tidak dinafikan ada kemungkinan mereka juga akan menjalankan kerja2 pengintipan secara senyap, sekiranya mereka memang ada kaitan dengan gerakkan fanatik Yahudi.

Tetapi bagaimana pula dengan Pakatan Rakyaat yang selalu dikaitkan telah mendapat sumbangan dana2 daripada gerakkan2 Yahudi melalui Ketua umumnya yang menjawat banyak jawatan2 penting dalam agensi2 milik Yahudi? Terbaru Suaram telah terbukti mendapat dana daripada George Soros!!!

Bak kata pepatah, "Kalau tidak berada2 masakan Tempua bersarang rendah???"

Adakah gerakan2 Yahudi yang jelas memusuhi Islam, memberikan dana mereka kepada Pakatan Rakyaat tanpa mengharapkan apa2 balasan???

Anda pasti Yahudi memihak kepada Anwar dan Pakatan Rakyaat kerana mahu memertabatkan Islam???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3