bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Sep 2012

Gari Bagus Untuk Mengajar Budak Degil dan Nakal???


Mungkin ada betulnya.... Lepas kena gari, gadis di atas ni baru pandai nak mintak maaf...

Ironinya beliau tidak sedikit pun menyatakan penyesalan...Sumber klik sini.

Cuma mangatakan yang beliau hanya terikut2 telatah yang lain2...

Salah pilih kawan itulah jadinya....

Bersama pembangkang pasti anak2 anda akan bertukar menjadi biadab dan kurang ajar!!!

5 comments:

  1. Dah baligh ke belum ? Kalau dah , boleh jadi pelakon China Doll 2 ..

    ReplyDelete
  2. Silap besar amoi ni,kalau lah dia tak bawak anjing anjing DAPig ikut sama mungkin kita lebih simpati dengan amoi ni tapi bila nampak ada anjing anjing DAPig ni kita pun tahu amoi ni diajak apa yang perlu dia kata jadi kesempulannya amoi ni tak ikhlas dalam permohonan maaf dia tu - tindakan undang undang selanjutnya masih perlu diambil

    ReplyDelete
  3. MARI KITA HAPUSKAN PETUALANG NEGARA....SEHARUSNYA KITA HAPUSKAN KOMUNIS DARI DULU LAGIII....

    ReplyDelete
  4. Moi! you jangan jumpa anwar tau. Nanti dia naik stim....

    ReplyDelete
  5. moi. muka lu mcm mainan free kat mc donald jerr. tapi yg reject lerr... budak2 pun x nak... ekekeke..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3