bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Sep 2012

Pelajar "Hina" Gambar PM Ditahan Untuk Bantu Siasatan,




POLIS menahan pelajar kolej swasta di Taman Maluri, Cheras hari ini bagi membantu siasatan berhubung perbuatan menghina gambar pemimpin negara pada malam sambutan Kemerdekaan di Dataran Merdeka, 30 Ogos lalu. - Foto Effendy Rashid. Sep 4, 2012 3:31 pm.



11 comments:

  1. Budak ni kene cirit birit jer kut malam tu...

    Tak perlu kurung dia dalam lokap.., kurung kat dalam jamban jer.., kasi dia berak puas2...

    ReplyDelete
  2. SEBAT jangan tak SEBAT...

    ReplyDelete
  3. Oleh kerana Mak Bapak di kurang ajar dia maka KITA lah semua yang mesti mengajar dia ni..rotan di khalayak ramai...

    ReplyDelete
  4. Dia masuk lokap mana? Jom ramai2 kita gi berak atas muka dia.

    ReplyDelete
  5. bagus PDRM, memang cekap dan pantas. awat tutup muka bahlol. tunjuk lah hero macam hang tunjuk pungkok. ahahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Apasal budak sial ni tutup muka pulak ,taupun rasa malu, masa tunjuk juboq depan orang ramai hang tak reti nak rasa malu, babi sial punya budak. Juboq hang tu patut simpan untuk Anwar

    ReplyDelete
  7. Padan muka kau setan...kalau kau hidup zaman kesultanan melayu Melaka...confirn la hasta la vista bebeh..!!

    ReplyDelete
  8. Pungkoq semua org dah tgk, nak tutup muka buat per, hahahaha

    ReplyDelete
  9. Kalau berbapakkan ketua dajal, inilah hasilnya kot!

    ReplyDelete
  10. tunjuk bontot tak malu, muka malu pulak nk tunjuk. apa jenis punya akal daaa... dah terbalik kut budak2 skrg ni ditarbiahkan anwar...

    ReplyDelete
  11. salam..
    aku rasa tentu dia dah tunjuk pungkok dia semasa polis nak tahan dia.atau dia pucat masa kena tahan...tu yang tutup muka tuh..mau luku sorang sekali aja budak nih.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3