bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Sep 2012

Jelajah Merdeka Tak Mendapat Sambutan - Sibah Cat Untuk Tarik Perhatian???


Jelajah mereka X mendapat sambutan, malah tak dirasai pun.... Jestru untuk cari perhatian dan gempak... Maka banyaklah cerita2 yang tak ada pun diada-ada kan???

Strategi yang memang sinonim dengan DSAI.

6 comments:

  1. Ini taktik yahudi...

    memang digunakan oleh PKR

    ReplyDelete
  2. tukar trategi laa weyyy....muaklah!!

    cuba cara 'GANGNAM PR STYLE' dalam bas lambakkan chinadoll ker!!

    ReplyDelete
  3. baik nkor pkr cat merah jer bas ni. lalu depan rumah aku . aku pancit kan tyr. ekekekeee

    ReplyDelete
  4. Mcm tak logik je kena simbah cat dua kali, tak de pengawal ke, bodyguard tak de ke dekat bas mewah ni..apa la dsai nih!

    ReplyDelete
  5. aku dah cakap dah kat mat bontot ni...guna lori...dia tak nak...kan dah susah,,,apapun moral dari tragedi ni... rakyat dah tak suka kan ko anwar ibrahim....baik dok rumah la

    ReplyDelete
  6. Bangsat melayu umno...
    Penakut.. lu ingat undang2 lu punya ka..suka2 blok jalan..
    Ini demokrasi.. jangan pikir kita selalu menang je, ingat time kalah juga.. ada hidup ada mati, ada sihat ada sakit, ada kaya nanti miskin.,
    So berfikir laa MELAYU.. jangan rasa kite selalu betul je..
    jangan tunjuk samseng.. kerana kami belum mahu tunjuk samseng lagi!
    Nanti huru haraaa .. sabarlah macam Pak Jib cakap... Otak melayu susah nak terima kekalahan..Pasal dah biasa makan disuappp.. projek mari... Rezki tuhan yg tahu

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3