bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Sept 2012

Majlis Peguam dan Nik Aziz Sama2 Cetek Ilmu???

Majlis Peguam peguam kata bantuan dana asing jika pemberiannya mengikut lunas undang2  tak ada salahnya..... 

Motif pemberi dana tak perlu disoal-selidik... Begitulah "ceteknya" pemikiran mereka.... Mereka langsung tidak peka akan sensitiviti orang Melayu/Islam terhadap tipu-muslihat Yahudi.




Nik Aziz pula pernah berkata bahawa jika syaitan mahu bekerja-sama dengan Pas untuk menegakkan Islam pun beliau akan terima, jsertu beliau nampak tiada masalah untuk bekerja-sama dengan DAP untuk menumbangkan BN. Ini juga suatu kenyataan "dangkal" yang tidak peka akan sensitiviti orang Melayu/Islam.

Jika kita kaji kepada sejarah, Syaitan telahpun diberikan peluang kedua oleh Allah s.w.t. apabila baginda Rasullullah  s.a.w. memohon kepada Allah s.w.t. 

Malangnya syaitan tetap angkuh dan sombong dan langsung tidak mahu menghormati kubur nabi Adam a.s. Dengan sombongnya Syaitan berkata, "Semasa Adam hiduppun aku tidak mahu menghormati baginda walaupun telah diperintahkan oleh Allah s.w.t., apabila sekarang setelah baginda wafat". Maka kekallah Syaitan dalam kekufuran kerana derhaka kepada perintah Allah s.w.t. , waliyazubillah....

Jika dengan Muhammad s.a.w,. penghulu segala nabi dan rasul pun Syaitan tak endah....Juga perentah Allah pun dia berani derhaka.... Siapa lah Nik Aziz sehingga Syaitan boleh mahu menyokongnya menegakkan Islam??? 


.

3 comments:

  1. la..ko yang bodoh..nik aziz kata lain ko britahu lain...

    ReplyDelete
  2. Ingatlah Allah.duit haram tu tak kemana

    ReplyDelete
  3. Duit haram mana blh pejam sebelah mata. Tetap haram.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3