bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Sept 2012

Gempar!!! SUARAM Akhirnya Akui Terima Dana Daripada Yahudi???



Kalau dilihatkan kepada kenyataan Kua Kia Soong, beliau sememangnya tidak menafikan SUARAM menerima dana daripada Soros.

Mana tidaknya apabila mereka telah ditangkap "red handed" oleh oleh pihak yang berwajib...

Apa yang pasti, walaupun Soros sememangnya bebas untuk membelanjakan wang yang diperolehi daripada hasil menyangak matawang banyak negara, bantuan yang dihulurkan itu bukannya "percuma" dan pastinya "ada udang di sebalik batu".

Yang jelas entiti Yahudi pastinya tidak akan senang melihat ada sebuah negara Islam yang maju dan makmur seperti Malaysia. Jestru cara paling mudah untuk memusnahkannya adalah dengan membiyayai anak negeri yang belot untuk merosakkannya daripada dalam.


3 comments:

  1. Sekarang semua penyokong PR dah boleh dikaitkan dengan Soros kerana semua penyokong Suaram secara tidak langsung adalah penyokong Soros.

    ReplyDelete
  2. Babi sekor ni patut sumbat dalam penjara aje. Pasal tu fuckatan haprak bersungguh sungguh menentang ISA kerana mereka tahu dengan adanya ISA aktiviti mereka dapat di bendung dengan mudah tapi sayang nya DS Najib sudah ditipu oleh fuckatan haprak dan sekarang ISA sudah tidak ada lagi untuk menhalang seperti babi sekor ni

    ReplyDelete
  3. kalau mcm tu pas ni x kesah disokong yahudi. sedar2 lah ahli pas. yahudi penyembelih rakyat palestine.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3